عنوان کامل پایان نامه :

  مطالعه ارتباط ی بین سرمایه ی فکری وفرهنگ سازمانی دربانک مسکن شعب جنوب غرب  تهران

سرمایه ارتباط ای

  1. سازمان زمان حل معضلات مشتریان ‌را به‌گونه چشمگیری کاهش داده‌می باشد.
  2. سهم بازار سازمان به‌گونه پیوسته در چند سال اخیر افزایش یافته می باشد.
  3. سهم بازار سازمان در صنعت بالاترین می باشد.
  4. مشتریان نسبت به دیگر سازمان‌ها در صنعت، بیشتر به سازمان وفادار هستند.
  5. طول عمر ارتباط با مشتریان در سازمان به‌وسیله دیگر سازمان‌ها در صنعت مورد تحسین قرار می‌گیرد.
  6. سازمان شما در پشتیبانی از مثبت‌ترین خدمات ارزش افزوده نسبت به سایر سازمان‌ها پیشرفت بیشتری داشته‌می باشد.
  7. در چند سال اخیر زمانی که یک کسب و کار جدید ایجاد می گردد، مشتریان سازمان شما را به‌گونه فزاینده‌ای نسبت به مشتریان رقبا انتخاب می‌نمایند.
  8. سازمان بابت در جهت بازار بودن به خود افتخار می کند.
  9. سازمان برای شناسایی نیاز مشتریان به‌گونه پیوسته با آن‌ها در ارتباط می باشد.
  10. سازمان به‌گونه عمومی به آن‌چه که مشتری از سازمان می‌خواهد توجهی ندارد.
  11. داده‌های مربوط به بازخور مشتریان در سراسر سازمان انتشار می‌یابد.
  12. سازمان در جهت راضی نگه‌داشتن مشتریان، روی نیازها و خواسته‌های آن‌ها سرمایه‌گذاری می کند.
  13. سازمان از این‌که مشتریان تعامل خود را ادامه می‌دهند، اطمینان دارد.
  14. سازمان بازخورد بیشتری را نسبت به حالت معمول از مشتریان دریافت می کند.
  15. نظرسنجی از مشتریان نشان‌دهنده می باشد که آن‌ها از سازمان رضایت کامل دارند.
  16. سازمان اغلب تنها زمانی کار جدیدی را آغاز می کند که مشتریان محصولات یا خدمات قبلی را نپسندند.
  17. اغلب کارکنان سازمان بخش‌های بازار هدف و خصوصیات مشتریان را درک نموده‌اند.

سرمایه ساختاری

  1. نسبت درآمد به دست آمده به ازاء هر کارمند در سازمان در چند سال اخیر افزایش یافته می باشد.
  2. نسبت درآمد به دست آمده به ازاء هر کارمند در سازمان در صنعت بهترین می باشد.
  3. شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

  4. زمان انجام یک تراکنش در چند سال اخیر کاهش یافته می باشد.
  5. سازمان پایین‌ترین هزینه‌های تراکنش در صنعت را داراست (تراکنش به‌صورت یک واحد مبادله کسب و کار تکمیل شده تعریف می گردد .برای مثال درخواست وام از بانک، تولید یک اتومبیل در کارخانه ماشین‌سازی، انجام حسابرسی در یک شرکت حسابداری حرفه‌ای).
  6. زمان انجام یک معامله یا تراکنش در صنعت بهترین می باشد.
  7. بخش اعظمی از ایده‌های جدید ارائه شده به اجرا در می‌آیند.
  8. سازمان از توسعه ایده‌ها و محصولات جدید پشتیبانی می‌نماید.
  9. سازمان نسبت به دیگر سازمان‌ها در صنعت ایده‌ها و محصولات جدید بیشتری توسعه می‌دهد.
  10. سازمان بابت بهره‌ور بودن به خود افتخار می کند.
  11. زمانی که شخصی ایده جدیدی ارائه می‌نماید، سازمان، دانش را به اندازه‌ای که می‌بایستی در سازمان به اشتراک نمی‌گذارد.
  12. سیستم‌های داده، دسترسی به اطلاعات مربوطه را آسان نموده‌می باشد.
  13. سیستم‌ها و رویه‌های سازمان از نوآوری پشتیبانی می‌کنند.
  14. سازمان از کاغذ بازی‌های اداری رنج می‌برد.
  15. ساختار سازمانی از دور بودن کارکنان از یکدیگر جلوگیری می‌نماید.
  16. فرهنگ و فضای سازمان پشتیبانی کننده و مناسب می باشد.
  17. سازمان به‌گونه پیوسته هزینه‌های خود را نسبت به درآمد بهبود می‌بخشد.

عملکرد: در این سؤالات مشخص می گردد که سازمان در شاخص‌های ارائه شده، جزء دهک پایین یا بالای صنعت قرار دارد. این شاخص‌ها عبارتند از:

شاخص 1) رهبری صنعت،  شاخص2) چشم انداز آینده،  شاخص 3) سود، شاخص 4) عایدی دارایی‌ها بعد از مالیات، شاخص 5) عایدی فروش بعد از مالیات، شاخص 6) رشد سود، شاخص 7) نرخ موفقیت در تولید محصولات جدید، شاخص 8) موفقیت و عملکرد کلی کسب و کار، شاخص 9) واکنش در برابر رقبا، شاخص 10) رشد فروش(رمضان، مجید،1390،  141).

در این پژوهش از روش بونیتس استفادده کردیم .

سوالات یا اهداف پایان نامه :

1. تعیین ارتباط بین ویژگی مشارکت در کار وسرمایه ی فکری در بانک مسکن

2.. تعیین ارتباط بین ویژگی انطباق پذیری سازمانی وسرمایه ی فکری در بانک مسکن

3.. تعیین ارتباط بین ویژگی سازگاری سازمانی وسرمایه ی فکری در بانک مسکن

4.تعیین ارتباط بین ویژگی رسالت وسرمایه ی فکری در بانک مسکن

5.اولویت بندی ابعاد فرهنگ سازمانی در بانک مسکن

6.اولویت بندی ابعاد سرمایه فکری در بانک مسکن

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه ارتباط ی بین سرمایه ی فکری وفرهنگ سازمانی دربانک مسکن شعب جنوب غرب  تهران  با فرمت ورد